علاوه بر پیشرفتهای زیادی که در بازاریابی دیجیتال صورت گرفته، ظهور AI و ورود آن در این عرصه نیز تغییرات چشمگیری پدید آورده است. افزایش نرخ تبدیل با AI یکی از نتایج شگفتانگیزی است که در
بازاریابی دیجیتال
شاهد آن هستیم. استفاده از هوش مصنوعی علاوه بر افزایش فروش برندهای مختلف موجب بهینهسازی تجربه مشتری نیز میشود. الگوریتمهای هوش مصنوعی با بررسی رفتار کاربران، محتوایی مناسب و متناسب با نیاز و علایق مخاطبان تولید میکنند.
مشاهده پست مشابه : چطور با یک تقویم محتوایی هوشمند، استرس تولید محتوا را کم کنیم؟
چطور AI به بهبود نرخ تبدیل کمک میکند؟